Midsommarhelgen

Jag har tagit väldigt många bilder i helgen och kan nog tyvärr inte lägga upp alla. Uppladdningsverktyget på blogg.se är segast i världen vilket gör det till ett helt projekt att lägga upp några bilder. Här kommer iaf ett urplock av helgens bilder.

I torsdags åkte jag, Malin och Veronica till Byske. Vi hälsade på Pär och Helena innan vi gick ut på Lanternan.


Årets midsommarafton blev hur lyckad som helst! Maten var god, lekarna var roliga och sällskapet var bäst!


Igår var vi på midnattstravet. Jag och Anna spelade inte på någon häst utan spenderade den största tiden i toalettkön. Sedan blev det utgång på Station och Max efter det.


Puh! Blir det något fel nu så att bilderna försvinner och jag måste lägga upp dem igen, då stänger jag ner bloggen.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ser ut som lyckade tillställningar

Postat av: Annika

Oooh, vad roligt ni ser ut att ha haft =)

2007-06-25 @ 09:21:58
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Tove

fina kort! Fast det kanske inte kan bli annat med tanke på hur lyckat det blev på midsommar:-)

2007-06-25 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback