Idag kommer Saaarrrra hem!

Idag är jag lat och stannar hemma från skolan. Kändes dyrt och bökigt att åka fram och tillbaka för föreläsningen som inte ens är obligatorisk. Ska dit imorgon och på onsdag (skippar torsdag för då är det stadsfeeeest!) och sedan har vi inga lektioner förrän i augusti. Har dock ett grupparbete som ska göras under tiden men jag räknar med att det inte kommer att ta så lång tid att göra.

Har inte fått tillbaka uppsatsen än men såg att de lagt ut betygen för förra kursen. Stod att jag hade fått VG på kursen, vilket borde betyda att jag fått det betyget på uppsatsen. Det förtjänade jag verkligen inte. Men kul ändå förstås.

Idag när jag är ledig borde jag få något vettigt gjort, som att städa min "cell" till exempel, fast Anna ringde just och försökte locka med mig på stan. Lät trevligare. Ikväll är det iaf langos hos Sandra. Har längtat efter langos ett år nu så det ska bli hur gott som helst! Och så kommer Sara hem..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback