Helgens bilder

Japp, det är jag som är fotografen och även denna helg har jag fotat som besatt.

I fredags åt jag, Linnéa och Joel på Oleary´s. Efter maten fick vi sällskap av bland andra Sandra, Glenn, Olov, Sofie, Daniel, Anna, Lisa, Emil och Maria. Vi drack några öl på taket innan jag, Olov och Glenn drog vidare till Balzac. Där dracks det lite mer öl och Olov svepte någon slags "bomb" med jägermeister. Träffade f.d. plastic sistah som just kommit hem från Thailand, vilket förklarar varför jag ser ut som ett spöke på bilden med henne. Glenn tappade vi bort någonstans på vägen och jag, Olov och Jonas gick tillbaka till Oleary´s för en sista öl vid ettiden.


Joel var riktigt avis på Emil för att han fick ha en röd filt på sig.


I lördags var det fest hos Tove, Fredrik och lilla Max. Vi lekte lite lambo och jämförde gravidmagar efter ett visst ölintag. Jag och Anna gick på Station och kämpade med skavsår av värsta graden innan vi slöt upp med de andra på Balzac. Kvällen avslutades med ett välförtjänt Mcfeast-mål.

 Jag ser gladare ut än Sandra över barnet i magen. Så skulle det nog inte vara i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj! ta genast bort dessa bilder! eller skriv att det inte är på riktigt iaf..

2007-06-11 @ 23:09:21
Postat av: Elin

Det är ju på riktigt.

2007-06-12 @ 17:10:33
Postat av: Lisa

det är i allra högsta grad på riktigt.. eller åtminstone vill du att det ska vara det sandra :)

2007-06-13 @ 11:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback