Ba så att ni vet

Den jäkla urinvägsinfektionen har inte gått över än, så idag pallrade jag mig till Ålidhems vårdcentral för att få pencillin. Som de flesta av er vet har jag lite problem med att kissa på kommando, så det gick inte så bra när jag skulle lämna urinprov. Hinkade i mig vatten och stängde in mig på vårdcentralens toalett en halvtimme - utan resultat. Ibland undrar jag vad det är för fel på mig. Fick ändå träffa en läkare som skrev ut ett recept medan han lite förnämt berättade om det så kallade honeymoon-syndromet och att man måste kissa efter sex. Nää, är det sant?

Hursomhelst. Kvinnan på apoteket sa att det inte är särskilt farligt att dricka alkohol under kuren och det ska göras med råge. Imorgon ska iaf jag och Malin dra på nostalgitripp till Lanternan i Byske och på fredag är det midsommarafton. Den ska spenderas i Myckle med en massa mat och roligheter. Jag, Lisa, Linnéa och Joel har fått i uppdrag att "bygga" en midsommarstång. Hopppas att ingen förlitar sig på mina kunskaper om hur detta ska gå till. Jag trodde typ att de växte färdiga i skogen nånstans.

Nu: mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback