Trästocks

Nu har Trästocksfestivalen kört igång här i stan som har har invaderats av en massa ungdomar med konstiga kläder och frisyrer. De måste styla sig så för att visa att de minsann är äkta musiknördar och för att kunna kolla konstigt på alla som klär sig mainstreem. Eller så handlar det om att de trivs med att sticka ut lite från den övriga massan och känna samhörighet med alla andra som klär sig "konstigt". Eller jag vet inte. Jag tycker iaf att det är lite...ja, vad ska man säga...uppfriskande. Och lite kul.

Jag ska iaf dra mig dit kl 19 för att se Relic. Senare ikväll blir det nog att gå en sväng också. Kanske se lite av Marit Bergman. Eller bara kolla på konstiga människor och fulla ungdomar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken skön renvange för mig och Camilla! Jag visste det! YES! Min dag är räddad och jag kan stryka Katrin från min HATA-lista. haha Ses säkert i kväll!

2007-07-20 @ 16:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback