Sommarbilder

Nu har vi beachat fyra dagar i rad och jag känner att det kan vara välbehövligt med en paus. Jag har iallafall blivit brun. Jämför bara dessa två bilder. I fredags: Igår: Så nu kan jag ta det lite lugnt med solandet känns det som.

Har tagit lite bilder på Boviken beach också:

Igår drack vi några öl och gick ut på Stations första sommaronsdag. Var lite folk och ingen hit direkt, men ska väl ta sig.

Ikväll ska jag och Anna försöka fortsätta vårt hurtiga liv och styra upp lite tennis. Sedan ska vi kanske möta upp Anna L-S och Anton på Oleary´s.

Kommentarer
Postat av: Olov

För helvete! Lugna dig med drickandet! Du ska orka fredag och lördag!

2007-07-05 @ 18:59:35
Postat av: Elin

Blir nog inte fredag för oss. Tror inte levern pallar en tredagars även denna vecka. Men på lördag!

2007-07-05 @ 19:11:21
Postat av: Olov

Jag anade oråd. =)

2007-07-05 @ 21:09:59
Postat av: Malin Berglund

Jösses, behöver ni ingen paus eller är det bara jag som har blivit en tant?! Tur att jag jobbar i helgen, annars skulle ni dra mig i fördärvet med de här alkoholvanorna :) Insåg i måndags att jag varit full 6 dagar av de senaste 11 och började nästan få lite panikångest över alkisvarning, men jag ligger ju i lä i jämförelse!

Postat av: Elin

Det är bara sommar en gång om året. ;)

2007-07-06 @ 16:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback