Jag vill ha tavlorna!

Oh no... Jag har börjat spela Sims 2 igen, detta beroendeframkallande virus. Jag skyller på vädret. Om ni inte ser till mig på en vecka eller så vet ni varför.



I fredags såg jag ett par tavlor på blocket som var skitfina och skulle passa bra i min nya lägenhet. Slängde iväg ett mail till säljaren, som nog även är konstnären, men hon har inte svarat. Det tycker jag är lite störande. Nu ser jag att annonsen är borttagen också. Typiskt. Kan hon inte måla nya tavlor och sälja till mig?
Aha! Googlade lite och hittade ett telefonnummer till henne. Hon bor i Holmsund och jag tror att det är samma person som målat Lisa och Emils tavlor. Ska ringa henne och fråga om hon vill måla nya till mig.

Ringde killen som bor i lägenheten som jag ska flytta in i. Jag får inte tillträde till lägenheten förrän 3:e september och tänkte höra om jag kunde flytta in lite tidigare, typ i mitten av augusti. Han får dock inte sin nya lägenhet förrän 1:a september så det skulle nog inte gå. Men vi skulle höras senare i sommar, så vi får väl se hur det blir. Längtar efter att flytta!

Kommentarer
Postat av: Lisa

gå in på hemsidan, elzas.se eller com eller vad det nu var

2007-07-11 @ 17:42:44
Postat av: Elin

Jo jag såg den! Fanns mycket fint.

2007-07-12 @ 00:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback