Dagens reafynd

Jag gick på stan idag också. Gick in på Hemtex som alltid har rea och såg att de hade 50 % på allting. Eftersom jag konstant tänker på min nya lägenhet och hur jag ska inreda den blev jag lite exalterad och kom på att jag skulle köpa handdukar och duschdraperi till badrummet. Bestämde mig för att färgen i badrummet ska vara ljusrosa och hittade dessa fina handdukar och detta duschdraperi.

Så nu ska jag försöka hitta en ljusrosa badrumsmatta och lite rosa ljuslyktor att kombinera med IKEA:s serie Molger, som jag ska köpa spegel och hyllor i. Tror att det kan bli jättemysigt.

Gick även förbi MQ och shoppade lite på rean där:  

Ikväll: Johanna i parken?
Imorgon: Fest hos Lisa och Emil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback