Freitag - fridag - fredag

Nu har jag varit snusfri i tolv dagar! Verkar som att det var många som slutade vid nyår och som det har gått bra för. Hurra för oss! Jag tror dock inte att det skulle ha gått så bra för mig om det inte vore för nikotinplåster och nikotinfritt snus. Nästa gång ska jag köpa plåster med svagare nikotinhalt och se hur det går. Är inte redo för att sluta med plåster helt än, utan ska trappa ner istället. Det känns iaf bra än så länge och tror att det kommer att gå bra i fortsättningen också.

På måndag börjar jag en ny kurs - i språkhistoria. Kommer att bli mycket läsning så jag borde fixa litteratatur snart. Beställde två böcker i måndags, men de har inte kommit än. Känns ganska okej att läsa, men inte att vi ska ha tre hemtentor under de första fem poängen. Är så less på att skriva och jobba hemma och skulle så otroligt gärna ha en salstenta istället!


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Imorrn ska jag på yoga med Anna på förmiddagen och sen vill jag kanske gå på stan och hitta något att ha på mig till kvällen, då det blir fest!

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste ju komma till Umeå och festa med oss snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback