Söndag

Idag har det gått lite bättre med hemtentan. Bättre än vanligt i alla fall. Har lyckats koncentrera mig så pass att jag svamlat ihop ungefär hälften av den. Har inte haft den vanliga skrivkrampen heller, så det känns också bra. Har inte heller haft ångest över att tiden inte ska räcka till. Så man kan väl säga att jag är ganska positivt inställd till tentan idag. Men det kan vända fort.

Har varit en lugn helg i övrigt. I fredags var det födelsedagsfika hemma hos Sandra där vi såg Let´s dance och tjattrade. Igår var Anna hos mig (och jag en stund hos henne). Vi såg lite halvhjärtat på melodifestivalen, spelade kort och satt vid datorn. Skönt med en lugn helg, men vi kom fram till att vi måste komma igång med festandet igen. Den senaste tiden har det bara varit fest ungefär varannan helg, men det ska vi ändra på!

Nu ska jag fundera på middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback