Jag har bestämt mig

Jag har ångrat mig. Jag har avbokat min permanent och istället bokat klippning och slingning (eller vad det heter). Var ju som i valet och kvalet om jag skulle permanenta mig eller klippa en lite kortare page och har nu bestämt mig för pagen, trots att alla andra också har en sån. Ska bli så skönt att klippa bort det mesta av det slitna håret (istället för att göra det ännu mer slitet) och få lite variation! Jag längtar, men är också nervös för att det inte ska bli bra. Men jag den risken tar jag. Blir också trevligt att liva upp håret med lite slingor. Naturlig hårfärg är som tråkigt.

Idag har jag varit på friskvårds och gymmat i en och en halv timme. Det tyckte jag var ganska duktigt. Men gissa om jag kommer att ha träningsvärk imorrn... Den blir nog inte bättre av att det säkert blir lite vinglande på dansgolvet ikväll också. Ska på fest hos Glenn ikväll och Olov har med sig Guitar Hero. Ser verkligen fram emot att prova på det! Tror att det blir kul ikväll.

Hemtenta nummer ett är nu avklarad och idag ska jag försöka sätta igång med hemtenta nummer två. Vill helst göra klart den innan tisdag, så att hemtenta nummer tre kan påbörjas då. Längtar bara tills nästa fredag då de är avklarade! Och då är det klassfest också, så det blir nog en bra dag.


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va duktig du är som gymmar så länge på en lördag. Själv så har jag dragit på mig magsjuka...jag är sååå trött! Har inte sovit nått i natt, blir nog därför inte nån pilates på måndag. :( Men jag hoppas på onsdag! Kram kram

2007-02-11 @ 12:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback