MSN-problem

Det är lite störande att direkt man startar min dator loggas man in på någon gammal version av msn som kallas typ "net messenger service" eller nåt sånt. Och man märker inte ens att man är inloggad förrän någon skriver. Inte heller finns det någon ikon att klicka på.

Hur får jag bort skiten? Hittar inte själva programmet på datorn.

Om någon skrivit och jag inte svarat är det i så fall för att mina bröder eller någon annan lånat datorn och att den loggat in sig själv på det där. Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: Sheena

Testa: Start-menyn > inställningar > Kontrollpanelen > Lägg till eller ta bort program .. leta sedan reda på det där "net messenger service" eller annan msn ..
Finns det inte där så vettefaen hur du kan göra. Men testa det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback