Igår

Gårdagen blev väldigt rolig! Jag blev ganska nöjd över håret och hade därför inget behov av att ligga och gråta i soffan. Istället blev det EPP på Corona med Linnéa, Marie och Stina. Efter det bastade vi en stund innan Ylva dök upp och jag fick en anledning att slippa. Lite Idol och fix hemma hos mig och sedan husfest hos Anna, som var en jättesnygg batgirl. Vi mötte upp med Micke och Robin och gick ut på E-puben där jag faktiskt hade riktigt kul!



Kvällens typiskt: Att vi missade Andreas när han skulle sjunga Conga.

Och håret då? Jo, det känns ganska skumt men bra också. Jag ska nog trivas. Det verkar för övrigt vara snyggt med mycket ögonskugga när man är mörkhårig.

Ikväll blir det fest på Nydala. Är lite seg just nu, men man ska nog kunna rycka upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback