Vem är snyggast?

På Beks blogg hittade jag lite tidsfördriv. Han hade hittat en sida där man kan transformera sitt ansikte på olika sätt. Så nu vill jag höra: vilken Elin är snyggast?

image711 Elin som apa? (Fast Elin som apa har ni ju i och för sig redan sett ett par gånger redan.)

image712 Elin som bebis?

image714 Elin som asiat?

image715 Elin som indier?

image716 Elin som afrikan?

image717 Elin som kille? (Jag skulle då lätt hångla med mig.)

image718 Elin som gamling? (Jaha, då vet jag vad jag har att se framemot.)

image719 En målad Elin?

image720 Fylle-Elin? (Då känner ni igen mig om vi ses ikväll då!)

Här kan du prova själv.

Kommentarer
Postat av: Annika

Elin som bäbis eller elin som kille =) Jag vill se hur jag skulle se ut som dessa meeeed!!! HUr har du gjort?

Postat av: Annika

Haha, såg länken nu ;P Ska kolla!

2007-08-25 @ 18:56:36
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Elin

Sidan är lite kinkig med vilket kort man väljer, bara så att du vet. Lycka till! =)

2007-08-25 @ 19:24:53
Postat av: Annika

Haha, ja du var mycket snyggare som kille, för jag hade världens längsta haka! ;P

2007-08-26 @ 13:59:28
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback