Skellefteå får mig i helgen

Jag har haft beslutsångest hela dagen för att jag inte har kunnat bestämma vilken stad jag ska skämma ut mig i i morgon. Efter noggranna överväganden och ett telefonsamtal med min kära, och alltid lika peppade (och peppande), vän Anna L-S har jag bestämt mig för att gamla goda Skellefteå får äran att ha mig även denna helg. Jag kommer att få väldigt många tillfällen att festa i Umeå i höst, så jag känner att jag kan spendera de helger som är kvar innan flytten (dvs två) i Skellefteå. Blir kul att träffa Anna också, något jag hoppas att jag kommer att få göra betydligt oftare efter att jag flyttat.

Nu: åter till pluggandet. Bara fyra kapitel instuderingsfrågor kvar innan jag kan börja läsa på alla frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback