Otränad, jag?

Jag har haft ont i armen hela dagen utan att förstå varför. Man brukar ha lite ont i kroppen dagen efter man har festat och jag tänkte att det kanske var det. Ikväll kom jag dock på den riktiga orsaken till min armvärk. Igår när vi var på stranden hade Anders med sig ett slags vattenboll - en liten boll som studsar på vattnet när man kastar den. Jag och Anna tyckte att den var lite rolig och kastade den mellan varandra i tio minuter kanske.

Och därför har jag världens träningsvärk idag. Av att ha kastat en bolljävel ett par minuter. Det är fasen illa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, där kom förklaringen till min onda arm. Tack!

2007-08-10 @ 11:03:50
Postat av: Elin

Jag är inte den enda som är otränad alltså! =)

2007-08-10 @ 11:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback