Jag är en riktig kock ju

Jag tror att chili con carnen blev riktigt bra! Jag har inte så mycket till smak, så därför vet jag inte säkert. Men det var väldigt enkelt och ganska billigt också, så nu vet jag vad jag ska äta i höst!

I afton har jag, förutom att laga mat, sovit i ungefär en och en halv timme. Skönt var det, men nu känner jag mig ännu konstigare än tidigare. Har bänkat mig i soffan nu och där ska jag nog hålla mig hela kvällen.

Och i morgon kommer Linnéa hit, så då får jag sällskap! Vi hade pratat om att festa i morgon kväll, men om jag känner mig så här blir det nog inget med det tyvärr.

Nu ska jag föra över pengar till Lisa och Emil så att de kan handla inför festen i deras stuga på fredag. Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tips på ytterligare en lätt och mycket god rätt: Korvstroganoff med ris! Jonas har ett dunderrecept du kanfå om du påminner mig :)

Postat av: Elin

Det är en av de få rätterna jag kan laga faktiskt! =)

2007-08-15 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback