Jag är besviken

Typiskt. Det blir inget IKEA imorgon. Pratade just med mamma som vill att vi skjuter upp resan till sista veckan i augusti. Det ska tydligen vara fint väder imorgon och hon och Leif ska måla någonting. Tycker att det är tråkigt när man bestämt att man ska göra nåt och man har hunnit peppa upp sig när man får veta att det inte blir av.

Men men. Jag har ju egentligen ingen panik med IKEA, så länge det blir innan jag ska flytta. Och är kanske bara bra att åka lite senare i sommar då det kanske är mindre folk där och inte lika bra väder ute. Man måste ju försöka se saker från den ljusa sidan, eller hur?

Jag är bara så peppad på att köpa allt jag vill ha så att jag kan planera hur jag ska möblera och ha det. Känns som att jag inte kan vänta längre, men det är väl bara att hålla sig lite. På måndag när jag är i Umeå får jag ju köpa soffbordet och imorgon kanske jag åker till Jysk och köper tv-bänken.

Jaja, slutpladdrat för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ikea är överskattat, ungefär som att dricka riktigt mycket öl: det är alltid oerhört jobbigt att få sig hem.

Postat av: Elin

Haha...fyndigt.

2007-08-09 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback