Ingen bra dag

Fy vilken dålig start på dagen. Det spöregnade när jag cyklade till tentan och jag var genomsur när jag kom fram. Frågorna som kom på tentan var självklart inte de jag hade hoppats på och jag ska ha riktigt tur om jag klarar den. När jag skrivit klart tentan fick jag veta att det här har hänt min kära morbror och blev jätteledsen. Fast det gick ju någorlunda bra i alla fall och jag hoppas att han ska bli bättre snart. Jag tycker väldigt synd om min kusin.

Så man kan väl säga att den här dagen har varit ganska kass hittills, men det betyder ju förhoppningsvis också att den bara kan bli bättre. Nu ska jag packa ihop mina grejer och städa undan efter mig så att jag hinner med bussen som går kl 12 till Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback