Horrorkväll?

Vi hade bestämt att vi skulle ha horrorkväll ikväll och se skräckfilm. Jag, Anna, Sofie, Sandra och Glenn fick uppdraget att hyra film och rösterna föll till slut på filmen Hypnos. Sandra tyckte att den var lagom läskig, vilket säger ganska mycket. (Oj, fick just en otrolig lust att berätta en grej som har med Sandra och filmen Exorcisten att göra, men borde nog låta bli...ska be om tillåtelse först.) Filmen var alltså inte särskilt läskig, men helt okej ändå. Om inte annat får man se lite schysta byst samt en och annan snippa.

Imorgon blir det tydligen stranden i Sjöbotten och på kvällen är mitt födelsedagsparty. Verkar som att det blir ganska mycket folk, men det är bara roligt! Det kommer kanske inte att vara lika mycket folk ute som förra onsdagen, men jag tror att det fortfarande är ganska mycket drag ute faktiskt. Det ska bli kul iaf!

Nu ska jag nog lägga mig så jag orkar upp på stranden imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud vad ni strandar... blir jag blekast ikväll?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback