Hemtenta...blä

Åh, vad jag är less på den här hemtentan nu! Sitter och ska försöka olika tempusformer används i en text och har verkligen kört fast. Vill bara göra klart den, men när jag har gjort det vet jag att jag måste börja plugga inför salstentan. Oj, nu fick jag just två frågor om adverb...samtidigt. En av Kajsa och en av Nils-Olov. Tur att man kan vara till hjälp. Någon kan gärna få hjälpa mig nu - och göra klart den här satans hemtentan åt mig.

Har iaf varit duktig och gymmat med Anna idag. Och imorrn är det yoga, om jag inte kommer in i nåt slags tentaskrivningsrus, vilket jag betvivlar.

Orkar inte blogga mer nu. Ska äta fiskgratäng och ikväll blir det att ta det lugnt med tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaadu... som du vet är jag också måttligt less på det här pluggandet nu. Sällan har jag fasat så mycket inför en helg som denna och jag kommer vara glad som aldrig förr på söndag när den är över. Helgerna ska ju vara nått att se fram emot, inte bara olidligt tröga dagar fyllda med plugg från morgon till kväll! Jag lider med dig som har två tentor att ta itu med... Jaja, ikväll ska vi slöa en stund iallafall... Frossa i godis och belöna oss själva =) Det är vi värda! hej hej

Postat av: Olov

Äsch då Elin, grammatik är som 1+1 för dig right? Hoppas du lyckades knepa ihop den, annars kommer du väl vara på ett jävla humör på skolan. :]

2006-09-24 @ 17:40:54
URL: http://metmask.blogg.se
Postat av: Josefina

Vad duktig du och de andra som läser svenska är! Ni borde få ett pris eller så!

(Du kan inte skriva sånna påståenden i min blogg! :P)

2006-09-24 @ 20:28:03
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Josefina

Vad roligt att du ringde och grattade mig på min födelsedag :D

2006-09-25 @ 23:33:52
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback