Hej hej hallå

Har just installerat mitt nya virusskydd på min dator och är skyddad igen! Virusskyddet hittade sju hot på mina ca 200 000 filer, men nu är hoten borta! Tack Hans för att du brände ut Norton till mig så att jag slapp betala ca 400 kr för det. Det var snällt! Så nu, tack vare mitt olagliga virusskydd, kan jag fortsätta med mina olagliga aktiviteter på DC++. Jippie!

Gjorde klart hemtentan idag och postade den. Skulle börja plugga inför salstentan efter det men då somnade jag. Så jag har i princip inte pluggar någonting inför tentan på torsdag. Det känns inte så bra. Måste vara koncentrerad imorrn alltså och trycka in så mycket som möjligt, fast det är svårt att koncentrera sig när man har ångest över att man inte pluggat tillräckligt mycket. Det enda positiva med tentan är att vi ska ha tentafest i Umeå på lördag. Det ska bli riktigt kul att lära känna alla lite bättre.

Nu börjar Desperate Housewives om tio minuter så då ska jag släppa tentaångesten och bara bry mig om vad som händer på Wisteria Lane.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har dragit på mig en förkylning så att det blir nog inte nån box för mig. Har värsta ångesten för att jag måste ligga hemma och bara vara, finns så mycket saker som jag bara vill göra. Suck.

2006-09-27 @ 11:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback