Less på alla som heither Heith

Köpte nya jeans idag! På H&M! Verkar som jag har kommit ifrån mitt Fornarina-tvång och äntligen kan kolla åt andra byxor. Blev ändå lite tveksam när jag stod i omklädningsrummet på H&M med byxorna på. Om jag hade stått inne på Carlings och byxorna haft en prislapp på 1200 kr hade de känts helt rätt, men på H&M...? Jag (och Sandra) tog mig i kragen och köpte jeansen för 400 spänn och nu känner jag mig befriad på något sätt. Jag antar att det är bra att tänka utanför ramarna lite ibland.  

Ska träffas och grupparbeta på vår lediga dag imorrn. Måste hinna läsa ut den där norska boken utan punkter innan dess. Fick mina böcker som jag beställt från Adlibris idag. Och så köpte jag tre pocketböcker på Bokia idag också. Så nu har jag fem nya böcker som ligger här på rumsbordet. Alla känns dock inte så lockande att läsa.

Nu ska jag iväg på power och bli stark!

Anna - du måste ha fest på lördag!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Står fadt vid att byxorna var ett riktigt kap! Bra jobbat =)

Postat av: Josefina

Nu har jag skrivit ett nytt blogginlägg. Och du är med på bilden som jag har lagt upp. :D

(Jag har även läst beks blogg, man vill typ krama honom!)

2006-10-05 @ 19:58:20
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Sandra

Du vinner garanterat mot mig i singstar, jag förlorar mot alla men jag kämpar tappert =)

2006-10-06 @ 22:08:04
URL: http://nyhamn.blogg.se
Postat av: Josefina

Jag röstade på Markus igår. :) Men jag röstade också på Danny på begäran av Cajsa.Och jag blev väldigt väldigt förvånad när natalie åkte ut, jag trodde på jessica faktiskt.

2006-10-07 @ 20:00:01
URL: http://alleine.blogg.se
Postat av: Anna

Skriv meeer Elin! :) Ses på box ikväll gumman!

2006-10-11 @ 12:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback