Lättad!

Jag är glaaad!!! Hämtade ut både hemtentan och salstentan idag och det hade gått jättebra! Var extremt nervös för salstentan men vilken otrolig lättnad det var att se att det hade gått bra. Man blir ju extra glad också när man förväntat sig att det hade gått dåligt. Men det var sköönt! Måste börja på nya hemtentan snart dock... Ska försöka börja på den imorrn, men vi får se hur det går. Måste förbereda inför redovisningen som vi ska ha på måndag också.

Är peppad inför Anna L-S fest i Umeå på fredag! Ska bli jättekul att se hennes nya lägenhet. Är tydligen ledig på fredag så då kan jag ta en senare buss ner och då inte vara så trött på kvällen. Så det blir bra! Känner mig otroligt positiv idag! =)

Ska snart iväg på box och är jättemätt...hoppas att det hinner gå över lite innan det börjar för nu känns det inte som att jag orkar röra mig särskilt snabbt. Men eftersom det är en bra dag idag kommer det säkert att lösa sig också.

Ses!


Kommentarer
Postat av: ANNA

Grattis gumman! Vi ses snart, jag är mindre peppad dock, men det för hoppingsvis över. :)

2006-10-18 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback