Hur göra?

Jaja, ska väl blogga lite då. Har just varit på stan med Anna och försökt shoppa lite. Det har inte gått så bra för oss på den punkten den senaste tiden. Gick på stan i Umeå i fredags i flera timmar och letade efter nåt att köpa. Gick lite bättre för Anna än för mig så jag fick nöja mig med ett balsam och en hårinpackning. Idag lyckades jag dock hitta en partytop och vi köpte oss varsin BH. Var på tiden för båda oss. 

Är lite kluven inför helgen. Är bjuden på Ida och Johannas födelsedagsfest i Umeå på lördag men Anna och Sandra ska festa här hemma. Ska på Anna L-S fest i Umeå nästa fredag så då ska jag ju också till Umeå.. Skulle vara skönt att bara vara här hemma i helgen då... Fast det skulle ju också vara kul att festa i Umeå... Och på fredag ska Anna och Sandra stanna hos Linnéa efter skolan. Det skulle också vara mysigt, men då missar jag ju min afro powerdance på fredag som jag hade tänkt gå på... Vill hinna träffa Daniel i helgen också.. Åh vad jobbigt det blev. Får se hur jag gör.


Imorrn är jag också ledig så då ska jag dra med mig min mamma på pilates. Och Ikväll ska jag boxa lite på Anna F.

Förresten så tycker jag att det är ganska konstigt att solrosorna som vi planterade i typ maj inte har slagit ut förrän nu...de är inte så fina.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det vore jätteroligt om du kom på lördag :)

Postat av: Anna

Tråkgt att ni inte kan komma nästa helg, men jag förstår verkligen! Du får helt enkelt gottgöra mig med en kväll på tu man hand. ;) Puss gumman

2006-10-12 @ 21:44:28
Postat av: ANNA

Bra val Elin att stanna i Skell och gå på afron med mig. Eventuellt gym i morgon då. Puss

2006-10-13 @ 18:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback