Pustar ut...

Jag har nyss varit och klippt mig. Blev inte så stor skillnad, men det var skönt att få bort en massa slitet hår. Jag klipper mig alldeles för sällan så det hinner bli riktigt slitet mellan gångerna...ska försöka gå dit lite oftare. Efter klippningen gick jag på stan och lyckades helt oväntat hitta ett par vinterskor som jag köpte. En kofta hittade jag också...och lite mat.

Skönt att inte behöva vara på skolan idag, men jag skulle behöva börja lite på min VFU-rapport. Är ju faktiskt ledig för att kunna skriva på den....men jag orkar inte. Har varit en så otroligt ansträngande vecka. Har hållit i fyra lektioner och det har gått ganska bra på alla. Roligast var det att skriva dikter med ettorna igår. Tror att de tyckte att det var ganska kul också faktiskt.

Igår eftermiddag fick jag vara med och bestämma vilka dikter som ska vara med i årets upplaga av Tankens trädgård. Alla Balders svensklärare satt runt ett bord och skickade runt högar med dikter som man skulle läsa. När man läste en dikt som man tyckte var bra skulle man sätta ett kryss på baksidan av den dikten och de dikter med flest kryss blev utvalda. Det var väldigt många dikter att läsa och många var dåliga, men det var trevligt ändå.

Nu ska jag se andra avsnittet av fjärde säsongen i O.C. Första avsnittet var ganska bra tyckte jag. Fast Summer och Ryan var lite konsiga och knäppa. Hoppas att de skärper sig lite. Jag grät iaf en liten skvätt under avsnittet måste jag erkänna... Mycket pga att den underbara låten Running up that hill med Placebo var med och den behöver jag inget O.C. för att gråta av.

Ikväll blir det Idol med tjejerna och imorrn bär det av på firmafest till Lycksele. Ska se Robert Wells och bo på hotell. I Lycksele av alla ställen.

Ses!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe.. och jag som rent tyckte att det första O.C avsnittet var dåligt :P

Låter bra att det går bra på VFU'n. Det går rätt bra för mig med.. men såklart känner jag att jag behöver öva mycket mer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback