Med killar i magen

Jag är nervös! I morgon börjar praktiken och jag har knappt förberett mig någonting. Har tvättat kläder och spelat Sims 2 hela dagen. I Sims 2 har jag nu gjort ett kvarter som heter Wisteria Lane och ett som heter OC.... Ja, jag är ganska nördig. Gick bra att vara barnvakt igår. Hade riktigt trevligt på kvällen med kusinerna!

Min förkylning har äntligen gått över och jag längtar efter att träna igen. Har inte tränat på nästan två veckor ju... Men har tänkt gå på pilates imorrn om jag får sluta i tid så att jag hinner och på onsdag har Sandra (typ) lovat att hon ska följa mig på box. Det ska bli kul!


Nu har vi hyrt The Omen som vi ska se.

Får se om jag kommer att blogga nåt mer, eller om jag blir dödad av eleverna i morgon... =/


Kommentarer
Postat av: Josefina

Haha, du är inte den enda som är nördig. Jag har ju ett kvarter som heter Stars Hollow :)

Lycka till idag!

2006-11-06 @ 13:58:06
Postat av: Olov

Välkommen in i den ädla folkgruppen nördar. I welcome thee.

2006-11-06 @ 17:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback