Volchok är också het

Tar en paus i mitt OC-tittande för att blogga lite. Har bara två avsnitt kvar av säsong 3 och det är jättespännande! Bästa serien ever! Är glad för att jag äntligen lyckats komma in på lite värda hubbar. Har fyllt min dator med 50 gig på tre dagar, så jag är rätt så nöjd. Och nu tar det inte tjugo minuter att ladda hem en låt heller. Måste dock tacka Nils-Olov, Josefina, Olov, Kajsa och Anna för ert kunskapsbidragande. Ni är numer medbrottslingar till de brott som mitt OC-beroende kräver att jag begår.

Som ni ser har jag inte gjort så mycket annat de senaste dagarna. Min älskling har varit borta sedan i torsdags och kommer inte hem förrän imorrn. En weekend med sina gamla klasskompisar från Härnösand och de är för tillfället i partybyn Norsjö. Tur att jag haft OC så jag kunnat roa mig med något. Igår var vi hos Emil och Lisa och spelade poker. Trodde att jag skulle åka ut först, men med LITE hjälp från Olov höll jag mig kvar längre än han, Anna och Sandra iaf. (Olov åkte först, haha!) Lisa var dock en värdig vinnare. Ikväll blir det fest hos Lisa och Emil. Hoppas att jag kommer att lyckas hålla mig borta från gitarren och den där snurrbollen bättre än förra gången... Hade varit kul att åka till yran ikväll, men kändes lite jobbigt. Speciellt om vi ska ha klassfest nästa helg också. Hoppas att någon styr upp det.

Har inte ens tänkt på skolan senaste dagarna och har lite ångest över processboken... Åh, så jobbigt.


Ha de!


Kommentarer
Postat av: Nisse Olle

Vad härligt att du kom in på lite bättre hubbar och fyller din dator med olagligheter precis som Josefina... Jaase ungdommen nufötiin! Oj vad pinsamt det där blev. Processboken hade jag lyckats förtränga. Tack, nu har jag ångest igen.

Postat av: Elin

Ha! Ska du säga...värsta nedladdningsexperten..! =) Drick lite te med johannesört. Skulle ju tydligen dämpa ångest. Tror att jag ska prova.

2006-05-27 @ 18:11:44
Postat av: Olov

Bra att du nu har verktygen till att bli en internernetpirat, låt byråkraterna lida! För övrigt hade väl festen i lördags mer att önska, men vi får revanschera med en riktig jävla kabrakfest någongång framöver!

2006-05-30 @ 17:32:02
URL: http://metmask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback