Medea ställer till det

Jag har fått sommarjobb!! Var ganska säker på att jag skulle få det, men nu är det definitivt. Blir på SEU även denna sommar med städning och guidning på kraftverksmuséet. Kommer att börja 26/6, så det blir i alla fall tre veckor ledig efter skolan slutar. Sen ska jag bara jobba till 6/8 (min födelsedag!) också, så då blir det ledigt även i slutet av sommaren. Kanske blir någon utlandsresa till och med...?

Skolan är i alla fall ett enda kaos. Är stressad nu för att jag måste ha gjort klart den där jäkla dramatikanalysen innan tisdag och det är egentligen bara imorgon som jag har tid att skriva. Ska panikskriva imorgon, så att jag inte behöver tänka på den något mer i helgen. Skulle vara skönt.
Och sedan har vi ju den här teaterpjäsen som vi ska sätta upp innan vi slutar. Undrar om det är en underdrift att säga att det inte alls går bra? Jag vet inte riktigt vad som hände men alla blev oense om hur vi skulle göra med pjäsen vilket resulterade i att många blev ovänner med varandra. Mycket tråkigt, men jag hoppas att det kommer att lösa sig och att vi får till en bra version av Medea.

Ikväll kommer Anna och Sandra hem från två långa veckor i Thailand! Hoppas att jag får träffa er imorrn, tjejer! Blir fest hos Lisa på lördag så det ska bli roligt. Linnéa kommer hem från Umeå och Malin ska också vara med så vi blir ju nästan hela gänget! Är peppad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback