Klassfest ikväll då!

Åh, är så less på den där samtalsanalysen att jag måste få skriva någonting annat. Sägs ju att om man skriver vad som helst så kan man få inspiration till det man egentligen ska skriva. Analyserar ett samtal som jag hade på bussen med Josefina och Anna S. De är omdöpta till Josefine och Annelie. Jag är så påhittig att det är sjukt..!

Blir klassfest ikväll i alla fall! Kan inte hålla mig borta från en fest alltså. Vet inte vad jag ska ha på mig bara men ska nog kunna leta fram något ur garderoben. Jag är iaf peppad och tror att det blir kul ikväll. I morgon ska Daniel hämta mig i Umeå så ska vi köra hem lite grejer som jag har kvar hos Linnéa. Typ min TV. Passar bra.

Förresten, visst var alla bidrag typ skitdåliga igår? Carola förtjänade nästan att gå vidare. Helt sanslöst. Jag har iaf laddat min iPod med 3 gib bra musik. Nu har jag bara 57 gib kvar på den att fylla. Finns det så mycket bra musik? Veckans bästa låt är iaf Death cab for cutie med Soul meets body. Och ja, jag är så besatt av Seth att jag till och med lyssnar på samma musik som han.

Kommentarer
Postat av: Olov

kräver en uppdatering av bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback