Jag = latast i världen

Jag är helt hopplös. Har suttit framför datorn nu i två dagar och tänkt skriva samtalsanalysen, men utan resultat. I stället har jag sysselsatt mig med att läsa andras bloggar och ladda hem massor med musik. (Har även laddat hem andra säsongen av OC...ojojoj...) Men i morgon ska jag ta tag i analysen och skriva klart hela! Jag lovar.

Idag har jag varit och fikat på stan med Sandra och Malin. Sen råkade jag köpa ett par skor. Hade egentligen inte råd, men oj så fina de var...! Klart värt det. Var även förbi hos Anna en sväng som höll på tapetsera i sin nya lägenhet. Vad jag längtar tills hon flyttar in och blir min granne!

Ikväll är det uttagningen till Eurovision song contest. Hoppas typ att Carola inte ska komma med så att svenska folket inser hur fel de röstar. (Förlåt Annis!) Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska fara på klassfesten i morgon. Kommer nog att bestämma mig en timme innan bussen går.


Ses!


Kommentarer
Postat av: Ledsen Anna

Ojojoj vad ledsen jag blir. Alla hatar Carola, visst jag kan förstå det. På alla sätt och vis faktiskt! Men det är ju en bra låt! :) JAG kommer i alla fall att sitta där och hålla tummarna! Puss vännen

2006-05-18 @ 20:10:29
Postat av: Ida

Jag håller med ovanstående talare, Carolas låt är bra! :)

Hoppas du kommer på klassfesten, vore riktigt roligt!

Postat av: Josefina

omg Elin. Hur ska det här sluta?
Jag har bara laddat ner 14828 kBav ett avsnitt, sen gav jag mig. Så jag kanske har min heder i behåll? :)

2006-05-18 @ 23:06:56
URL: http://alleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback