My name is Luka...

Åh... Jag har typ blivit sjuk. Eller förkyld iaf. Trodde att jag skulle klara mig undan, men inte det. Vaknade i morse snuvig med ont i halsen och huvudet. Surt. Hoppas bara att jag blir frisk innan fredag då jag inte vet vad jag ska göra. Ska åka med tjejerna till Stackgrönnan och äta räkmacka ikväll, så jag hoppas att vi kan bestämma någonting då. Man vill ju som göra nåt kul på midsommarafton.

Förra veckan tog jag det kanska lugnt. Har sett massor med avsnitt av Sex and the city. Är på säsong 5 nu, men har inte fler avsnitt och hittar inga att ladda hem heller...lite trist. Var i Lövånger hos Josefina i torsdags och åt våfflor och spelade spel. Vi hann inte spela klart geni, så då behövde inte någon av oss känna sig mindre smart än den som vann. Lämpligt. =) I fredags gick vi på teater och den var jättebra! Sen gick vi på O'learys och drack lite. Josefina var tyvärr tvungen att åka med en buss på kvällen, men då kom Daniel och hans kompisar dit. Inte för att Daniel var så mycket till sällskap eftersom han satt och pratade med den ca 50-åriga italienaren Luka hela kvällen. De bytte t o m nummer efteråt...borde jag känna mig orolig?

I lördags var vi på min fasters 40-årskalas. De hade gjort en tipsrunda med frågor om typ vilket år de hade planterat träden på gården och det var bara en fråga jag var helt säker på. Så tror ni att jag blev lite förvånad när jag hade flest rätt av alla?! Jag vann en stor toblerone som tog slut efter att jag bjudit alla kring bordet. Senare på kvällen åkte jag, Daniel, min kusin Jonas och hans tjej Emma till Bolimarknan. Blev endel dansande på borden som vanligt och logen sjönk nog några centimeter även detta år.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Ida Olsson

Så du mår också dåligt. Synd om oss två!
Jag hoppas också att jag är ledig under Skellefteå Stadsfest, men nu ser det onekligen ut så! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback