Måndag kl. 23.51

Har inte haft tid för att blogga på ett tag nu... Har varit alltför upptagen med att typ sova, sola och supa skallen av mig. Angående det sistnämnda så hade jag jättekul i lördags! Nästan hela tjejgänget var samlat och det var länge sedan jag hade så roligt på Station 8. Hade även kul på klassfesten trots att jag inte minns särskilt mycket. Måste efter den även lägga till öl på min lista över sådant som är farligt att dricka. I alla fall om man dricker tio stycken...

Sommaren är här nu och idag har jag, Sandra och Sara legat på stranden i Boviksbadet och fått lite färg. Sara är förstås redan neger, likaså Anna som kom hem från Cypern idag. Ska visst bli lika varmt imorgon så då ska jag försöka komma ikapp lite.

På fredag ska jag få följa Josefina och se En Midsommarnattsdröm på teater! Ska bli jättekul, vill verkligen se den nu efter att vi nyss har läst den i skolan. Fick en påminnelse från Biblioteket idag att den är försent inlämnad så det ska jag ta tag i någon dag.

På lördag ska min faster ha 40-årsfest, vilket jag ser fram emot. Har alltid så roligt med mina underbara kusiner! =) Är Bolimarknan på kvällen också, så jag hoppas att Anna kan fixa en bil så att vi kan åka dit senare på kvällen. Bolimarknan är ju årets höjdpunkt!

Jaja, nu har jag tagit igen lite och lovar att det inte ska dröja lika länge innan nästa uppdatering.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback