Ledig

Har jobbat i helgen och är därför ledig idag. Det regnar ute och ingen annan är ledig, så jag vet inte om det känns så värt direkt. Funderar på att gå ner en sväng på stan, borde kolla om det finns en tvättid också. Det är mycket som man borde passa på att göra när man är ledig, men är som skönt att inte göra någonting också.

Förutom att jobba så har jag faktiskt gjort lite annat i helgen också. I fredags var jag och Daniel på bio och såg den nya Beckfilmen. Den var riktigt bra faktiskt, mycket tack vare Gunvald Larsson...! I lördags fick vi främmande av Josefina och Hans. Vi grillade och gick en sväng på O'learys, men jag tog det lugnt eftersom jag skulle jobba igår. Har varit rätt så lugnt på jobbet i helgen. Jag har mest legat på en bänk och läst en bok. Ganska skönt, men lite långtråkigt. Dock lättförtjänta pengar.

I veckan vill jag göra nåt med mina tjejer! Hör av er om ni vill hitta på nåt!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej hej! Alltså jag måste ju bara få fråga varför Bek är bäst, är det inte Beck du menar?? =)
Jo trist att vi inte sågs på stadsfesten, men vi ses säkert framöver nångång ändå!

2006-07-11 @ 15:33:23
Postat av: Josefina

Nu har jag uppdaterat min blogg!!! Det var typ jobbigt. haha

Postat av: Forssan

Hej gumman! Va skönt för dig att du får vara ledig någon gång. Jag har jobbarhelg i helgen så att det blir fulla muggar. Men jag vill jätte gärna komma och hälsa på dig någon dag. Vilka dagar jobbar du och vilka tider? kraaaam gumman

2006-07-11 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback