Bek är bäst

Okej, Ida och Olov, ni ska få veta vad jag spelar för dataspel mest hela tiden nu. Men erkänner redan nu att det är ganska fjantigt och inte speciellt intellektuellt. Det heter iaf The Movies och går ut på att man ska sköta en filmstudio genom att anställa skådespelare och göra filmer. Jag tycker att det är ganska roligt iaf.

Jobbet går bra, är i muséet och jobbar i veckan. Igår kom Josefina och Hans dit och fick en väldigt imponerande guidetur. =) Känns drygt att jag ska jobba i helgen, både lördag och söndag, så det blir nog en lugn helg i övrigt. Är fortfarande lite sliten efter stadsfesten, men det var helt klart värt! Har ett stort blåmärke på höften efter min och Saras åktur i mördarkarusellen, men det var också värt det. Sen åkte jag och Sandra några gratisturer i en annan karusell, vilket var snällt av han som jobbade där. Åt två langos och en halv langos och en souvas under helgen också. Mycket gott.

I veckan blir det mest att sova och jobba tror jag. Känner mig ganska asocial som aldrig orkar hitta på nåt, men jag antar att det är så det är att jobba.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag åkte också mördarkarusellen. Den är ju jur hemsk som helst. Jag hoppas på att få se dig snart! Pussen och kramen

2006-07-05 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback