Äntligen fredag

Äntligen helg!! Har längtat efter den här stunden hela veckan och nu är den här! Oj, vad jag ska sova ut imorrn! Har varit sjukt trött hela veckan och fikarasterna har blivit lite väl långa eftersom jag somnat på nästan varenda en. Hela förmiddagen idag har jag dock suttit och skrubbat rent en diskho. Mycket stimulerande. Tur att jag hade hörselkåpor med radio så att P3 kunde hålla mig sällskap.

Efter jobbet idag hämtade jag ut min filmrulle som jag lämnat in på framkallning. (Jag har fortfarande inte konverterat till digitalkamera.) Väldigt roliga bilder!! Tog ungefär 20 bilder på midsommar och resten var från festivalen. Var iaf fina sommarbilder med många olika människor på, fast ändå flest bilder på de vanliga. =)

Jag hoppas att det blir fint väder i helgen så att jag kan få vara ute i solen lite, skulle jag verkligen behöva. Sen blir det fest imorrn kväll! Vet inte var vi ska vara eller så, men det blir nog roligt! Länge sen jag var ut nu känns det som. Ikväll ska jag nog hitta på nåt med tjejerna.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag hade trott att jag också skulle få hämta ut min filmrulle ihelgen, men när jag kom och skulle hämta ut dom, så sa kvinnan bakom disken, att nej nej det kan typ dröja 3 veckor för dom hade flyttat sitt joximox till Tyskland. Jävla as, det kan dom väl säga innan, så hade jag lämnat in korten nån annan stans!


(Nu har jag uppdaterat igen, tjoho)

Postat av: Ida

Vad roligt att du också är ledig i augusti! Då får vi ju lätt styra upp något skoj innan skolan börjar :)

2006-07-16 @ 22:38:56
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback