Bra eller dålig vecka?

Bra med denna vecka:

  • Adam Brody och Rachel Bilson har gjort slut. Hurra!
  • Fick veta att jag fick VG på förra hemtentan.
  • Behöver inte åka buss till Umeå eller stiga upp tidigt.
  • Anna och Anders fick lägenheten och ska bli mina nya grannar!
  • Fest på lördag?


Dåligt med denna vecka:

  • Börjar redan ha ångest över B-uppsatsen.
  • Det går skitdåligt med VFU-uppgiften.
  • Jag sover alldelses för länge på dagarna.
  • Jag kan inte fara på klassfesten på fredag.
  • Daniel är borta i Luleå och jobbar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Njuuuuuuut av att sova länge! Börjar 8.15 i Umeå varendaste dag fram till jul =( pissigt värre... Grattis till ditt VG!

2006-12-06 @ 17:59:16
Postat av: Anonym

Grattis till ditt VG, jag är så stolt över dig! Grattis till oss att vi ska bli grannar! ;) Grattis till dig och Anna för att ni är bjudna på vår Anna-fest på lördag så att då kan du bocka av det på din "bra-lista". :) Hoppas att vi ses i morgon.

2006-12-08 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback