Dagens gråmoln kransar sig i himlen

Hej svejs!

Helgen har varit bra. I fredags var jag hemma med Daniel, såg tv och åt massor med godis. I lördags var det strålande sol och jag tog en promenad på dagen. Sen blev det fest! Vi var först i Myckle med Emil och Olov och deras gäng och sen åkte jag, Anna och Lisa till Balzac. Där var det bra musik och Anna var väldig danssugen, så det blev en hel del vinglande på dansgolvet. =)

Idag har jag träffat min grupp på Skeribi och vi har förberett inför presentationen imorrn. Jag lyckades knåpa ihop en sestina inför idag så jag nöjde mig med den. (Är ju faktiskt 7 strofer lång.) Alla andras dikter var bra, så det går nog inte helt tokigt imorrn. Efter vi varit där följde jag Josefina till Attityd och hon bokade en klipptid precis samtidigt som jag! Så det blir spännande!

Nu ska snart Malin komma hit och vi ska gå på stan en sväng. Ikväll blir det kalas hos Lisa och jag hoppas att hon har nåt gott att bjuda på. =)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Det känns bra att ha klipptid samtidigt som dig! Jag är faktiskt lite nervös över att klippa mig hos en frisör!

(O.C boxen är nedpackad!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback