17/4

Heej!

Blev lite besviken idag när jag såg att det inte var lika bra väder som igår. Vill ju att det ska bli sommar snart! Längtar så otroligt mycket till i sommar. Jag, Anna, Lisa och Linnéa kommer att vara grannar och hitta på så mycket roligt. Förhoppningsvis kommer den här lägenheten att vara färdigrenoverad då också, så att jag och Daniel kan ha inflyttningsfest!

Sara ringde idag och vi pratade i 45 min, vilket var jättekul! Längtar tills hon kommer hem så att vi kan hitta på nya bus (som kanske inkluderar världens snyggaste tröja). Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag och Daniel var uttråkade så vi tog en "bilpromenad", är för lata för att ta en vanlig promenad. Tragiskt. Filmen vi hyrde igår hette Proof och var riktigt bra. Ikväll blir det nog CSI och sedan lägga sig tidigt. Ska ju åka till Umeå imorrn kl 06.40, härligt!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback