Helgen

Ännu en galen och rolig helg. I fredags på dagen hängde vi lite i Lindellhallen. Provade mustascher och så vidare.


Ljus mustasch...


...eller mörk? Personligen tycker jag att den ljusare ser mer naturlig ut.

Sen blev det EPP på Corona.


Mirja, Charlotte och Brian.


Orlaith och Lorraine.

Sen hade vi förförfest hos Brian innan vi drog vidare till en korridorsfest och sedan hängde på Corona i cirka 5 minuter. Inga kommentarer mer där.


Albert, Kamila och Danielle.


Vi spelade Lips.


El-friday.

Igår var jag på Micke och Marias examensfest, som var väldigt trevlig! Jättekul att träffa allla. Tyvärr kom jag inte ihåg att ta så många bilder.


Fina Maria och Ida.

Efter det blev det ett nytt försök på Corona, vilket gick lite bättre än i fredags. Idag är jag helt slut efter helgen. Jag behöver vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback