Andra kvällen

Igår var det nästa aktivitet med Buddygrupperna. Vi träffades i Lindellhallen och gick sedan ut i snön och lekte lekar.


Några hundra utbytesstudenter och buddiesar.



Vi fick de absolut mest ansträngande lekarna - snörugby och snöfotboll.


Grupp 3 gjorde ett mycket bra jobb!

Efteråt drog vi till en förfest med en annan buddygrupp och efter det gick vi till NH.

 
Jag och en utbytesstudent på NH.


Min buddy Brian och två personer som jag glömt bort namnet på.

Det är verkligen inte lätt att hålla koll på alla namn, speciellt när man inte ens vet hur de ska uttalas. Utbytesstudenterna har lite svårt med mitt namn också och jag kallas nu mest för Alien. Det kan jag väl gå med på?

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är ju dock helt galet engagerad verkar det som! snyggt jobbat, det var aldrig jag.. skäms på mig! :)

Postat av: Elin

Jag vill bara ha en ursäkt att få festa. ;)

2010-01-21 @ 17:58:32
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, Alien..:)

2010-01-21 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback