Torsdag

Gud vad trött jag är idag. Vi har haft fortbildningskurs med tysklärare hela dagen och jag fick träffa handledaren som jag ska ha under min VFU. Tack och lov verkar hon riktigt trevlig. En av lärarna som var med var dock katastrofal. Hon var mycket speciell som person och riktigt jävla kass på tyska, för att vara tysklärare alltså...eller kanske överhuvudtaget till och med. Inte okej.

Var ganska intressant att märka att flera av lärarna inte pratade perfekt tyska och var lite osäkra när det gällde vissa saker. Då fick jag en jäkla respekt för våra tysklärare på universitetet som kan prata som vilken infödd tysk som helst. Bara mer korrekt.

I morgon 8.30 fortsätter kursen, så nu blir det sängen för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback