GI - dag 6

Jag ställde mig på vågen i morse. Den sa att jag har minskat 0,5 kilo sen i torsdags. Det låter konstigt, med tanke på att det är väldigt mycket på två dagar. Men hey, det är ju skitbra om det är sant. Jag borde ha vägt mig redan i måndags då jag började, men då man främst tappar vikt i vätska de första tre dagarna så räknas ju det man går ner då egentligen inte. Det jag tappar nu är i fett!

Både igår och idag äter jag middag med Linnéa. Igår blev det köttgryta med en massa grönsaker. Idag ska vi nog styra upp lite räkor, gratinerade paprikahalvor och annat gott. Snacksen till vinet blir nötter och mörk choklad.

Vi får se hur fyllan blir ikväll. Det är möjligt att jag är ganska lättpåverkad. Är lite orolig för att det ska gå snett då jag har varit ganska skör både fysiskt och psykiskt i veckan. Men jag får försöka ta det lite lugnt. Har dessutom hört att man kan bli ganska bakis, då man inte har ätit några kolhydrater som hjälper till att bryta ner alkoholen...inte bra.

Och fyllematen ikväll då? Om det blir någon får det bli low carb-burgaren på Max. Absolut inget Subway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback