Hur det gick med min vita helg

Nej, det gick ju inte alls. Jag tog med mig lite rödvin till Linnéa och sedan gick det utför. I början av kvällen sa jag: "Om jag börjar kaskadkräkas senare kan jag ju alltid skylla på att vinet är gammalt". Såhär i efterhand skyller jag på kolhydratbrist och Danne.
 Folk hos Linnéa.

Utgång på Coverclub/Schlagerklubben. Mycket bra ställe! 
 Jonas var inte lika pussugen som Micke...
 (Sprit-)Danne och Jonas.
 Charmigt...
Vad som följer är smått pinsamt. Jag står på scenen till tonerna av "Smells like teen spirit".
 Lägg märke till min häftiga publik. Haha...

Efter detta någon gång började rödvinskräkningarna... Jag tror att jag fortfarande är bakis.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, fan vilken go fanclub du har ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback