Ajkia

Idag har jag, Anna, Sandra och Lisa varit på IKEA i Haparanda. Chaffis-Anna gasade på ordentligt så det tog bara ca 2,5 timme att ta sig dit. Hon hade lånat en minibuss(?) med fyra säten som vi lyckades fylla till bredden. Lisa vann tävlingen i att sprätta mest pengar och jag kom på sista plats. Hade velat handla mer, men det är lite svårt att handla grejer till en lägenhet man inte har. Tror att jag får ta en till sväng dit i slutet av sommaren då jag (förhoppningsvis) vet var jag ska bo. Här är iaf några av de grejer jag handlade idag:

image77

Blev lite vaser, ljuslyktor, glas och en lampa. Jag har tänkt bli lite händig nu när jag ska bo själv, så jag köpte även en verktygslåda.

image78

Känner på mig att den kommer att användas flitigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback