Jag är kär

I morse (läs: idag) när jag låg och snoozade ville jag inte vakna för att jag hade en så behaglig dröm. Jag drömde att jag hade träffat en skitfin tjej med långt mörkt hår, och jag var kär. Jag blir fortfarande lite pirrig när jag tänker på henne och det känns som att jag antingen har drömt om henne eller träffat henne förut. Jag undrar vem hon är.

Mina vänner, som bestämt hävdar att jag är bisexuell, skulle väldigt gärna vilja att jag träffade en tjej som jag blev kär i. Jag skulle också tycka att det var lite kul. Så om någon känner till en snygg tjej (gärna med långt mörkt hår), som skulle kunna vara lite sugen är det bara att höra av sig till mig. Jag är mycket flexibel och öppen för förslag.

Kommentarer
Postat av: joel

Robert Wells något för dig?

2007-07-31 @ 18:07:59
Postat av: Sandra

Ute ur garderoben at last!

2007-07-31 @ 22:04:49
Postat av: Olov

Klart du är bi. Du kanske inte tror det ibland men det är du. Det har jag hävdat i 10 år nu. :o

2007-08-01 @ 02:42:01
Postat av: Elin

Haha

2007-08-01 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback