Fredag den 13:e - my lucky day!

Blev en spontanfest igår. Jag, Anna och Olov var hemma hos Lisa och Emil och drack lite öl och hade trevligt. Vi spelade poker.  Anna började med att slå ut Emil.  Sedan fortsatte hon på samma sätt tills hon vunnit över alla.  Jag fick nöja mig med en andraplats.

I jakten på det perfekta bajset har Emil och Lisa börjat äta något som heter psylliumfrön.  Man äter någon matsked om dagen och sen behöver man knappt torka sig efter toabesöken. Värt, kan man ju tycka. Det läskiga med hela grejen är att man ska blanda ut fröna med vatten och låta det stå i 30-60 minuter. Det som händer med blandningen är att konsistensen börjar anta en slemliknande form som påminner om det man hostar upp ur lungorna, typ. Anna, som vunnit 200 kr på pokern och tycker om att se mig plågas, tyckte att det skulle vara jättekul att se kräsna Elin tvinga i sig slemblandningen och erbjöd mig vinstpengarna ifall jag skulle göra det. Och jag kunde inte låta bli att anta utmaningen. Visst ser det gott ut?

Det var nog det vidrigaste jag kommer att göra i år. Och nästa år.
Hursomhelst skulle Olov såklart vara värre så han svepte ett glas.  Jag vet inte om han ens fick pengar för det.

Sedan roade vi oss med att styla om mig på olika sätt och ta bilder som jag skulle kunna använda mig av i kontaktannonser. Här har vi till exempel den 33-åriga läraren som bor med sina katter och roas av trevlig läsning.


Den här personen fick jag inget riktigt grepp om, men jag kan tänka mig att hon är rökare och gärna åker på utlandssemester. Tror att hon kan vara ganska kul att umgås med.


Vem tror ni skulle få flest svar?

Chaffis-Anna skjutsade oss till Oleary´s där vi i princip var ensamma.   Jag fortsatte gå plus och vann hela 60 kr på black jack.   Eftersom draget på Olles saknades drog jag och Olov vidare till Balzac där jag träffade Tobbe och Anton. Jag gick plus även här då jag hittade marker värda 350 kr. Jag hurrade och växlade in.

Jag, Tobbe och Anton blev hungriga och drog på Frasses.  Vi gick hem till mig och käkade och sen slog vi igång Singstar. Vi skrålade i lite drygt en timme, utan att tycka särskilt synd om grannarna. Vi avslutade med Rooooxanne där jag kickade deras ass en gång för alla.

Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

Inte illa, det ser ut som en superhärlig kväll!
Själv så jobabr jag två nätter till sen är jag ledig en hel underbar vecka!
Jag kan tipsa fröken om att det kommer att festas hejvilt i veckan!
Vi ska fira av mig (åker ju till jänkyländ) så dagens tips är att vill ni ösa med mig och min partytrupp så kommer vi att riva haken i stan på onsdag och fredag.
Resterande dagar så ska vi nog dricka vin hemma och spela nintendo :)
Inte alls alkisvarning.

Postat av: Malin

Haha, ja det var verkligen ingen fredagen den 13:e för dig, men jag antar att visaren tickat över till den 14:e då du fiskade upp marker för 350 spänn från ballens golv?! (eller vart de nu låg) ;)
Min röst faller för övrigt på den rökande resenären.

2007-07-14 @ 19:48:39
URL: http://blogg.malinb.se
Postat av: Malin

Snygg tröja förresten, färgen var mycket bra på dig!

2007-07-14 @ 19:55:26
URL: http://blogg.malinb.se
Postat av: Tobbe

Det är nog bara du passar på att vara kaxig för till nästa gång kanske jag och Matacz hinner sjunga upp innan och då bli det inte lika enkla matcher för dig..

2007-07-18 @ 18:14:04
URL: http://ebbot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback