Ännu en lördag

Gårdagkvällen var helt okej. Hade en liten förfest hos Sandra och gick sedan ut på Station. Var mycket folk ute så man träffade många kändisar och lika många man inte känner. Efteråt försökte jag styra upp en efterfest men fick bara två gäster. Jag och Olov reste tillbaka till högstadiet och spelade lite Tekken och GoldenEye. Och det visade sig att han vinner fortfarade över mig. (Med mycket knapp marginal!)

Lite bilder:


Vet inte riktigt vad som händer i veckan, men hoppas att det här pissvädret ska gå över så att man kan vara ute. Vill åka wakeboard hos Sara!

Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

En lite lätt sliten partypingla som smygluttar :)
Jag hade en superhärlig kväll igår må jag säga, hoppas att ni hade lika trevligt.

Postat av: Sara Ostkrok

hahahaa.. ja det kan vi fixa :)

2007-07-08 @ 23:48:19
URL: http://minvarld.blogg.se
Postat av: Olov

Ja alla "efterfester" borde härmed inkludera Golden Eye. Otroligt skönt att jag fortfarande är en pitbull och du en sån där chiaoaoaha-rått-liknande-mini-hund i TV-spelssammanhang.

2007-07-09 @ 00:26:25
URL: http://metmask.blogg.se
Postat av: Anna

Va brun och fin du är!

2007-07-09 @ 09:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback