Sjukaste tentan i världen

Tentan alltså. Den var heeelt sjuk! Jag har aldrig skrivit så snabbt i hela mitt liv men ändå hann jag nästan inte klart. Blir förvånad om Bek kan läsa vad jag skrivit med den handstilen jag fick. Har aldrig sett nåt värre. Hoppas också att han är bra på att förstå mina nykonstruerade förkortningar, hann ju inte skriva ut orden. Hur är det tänkt att vi ska hinna rätta (vad jag gissar är) säkert 140 språkfel + skriva en helhetsbedömning av texten + skriva en förklaring till vad vi ska ta upp med eleven och varför + skriva ett brev till eleven på bara 5 timmar??? Jag var jättekissnödig men hann inte kissa. Jag var hungrig men hann inte äta. Och jag hann inte heller skriva allt jag ville på tentan. Ska bli väldigt intressant att få tillbaka den och jag blir inte besviken på ett G den här gången - jag blir överlycklig!

Ikväll - bio?
I morgon - sova på dagen, kalas hos Josefina på kvällen
Lördag - klassfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback