Ost = äckligt

Blir fest hos Sandra ikväll. Kändes lite jobbigt att åka till Umeå, speciellt när jag ska dit nästa helg. Men ska bli kul hos Sandra! Jag ska ta med mig mitt Singstar och sen ska vi störa hennes grannar till ungefär kl 23 då vi kommer att gå ut på Balzac eller Station 8.

Afrodansen igår var ganska speciell. Mycket stampande och skakande. Har ont i ryggen idag för att man stod böjd framåt nästan hela tiden. Men det var kul och lagom jobbigt.

Såg The Guardian på bio igår. Var inte så jättebra så vänta tills den går hyra om ni måste se den.


Anna F påminde mig idag om min ostfobi som jag hade förut. När hon hade fikat hos mig var hon tvungen att ställa in osten i kylen därför att jag tyckte att det var så äckligt att röra i den. Lite konstigt, men erkänn att det faktiskt är lite äckligt att känna på ost. Tur att jag inte tycker om ost. Kanske har med det att göra.

Mat nu!


Kommentarer
Postat av: Olov

Bah, du är en hycklare! Trots att du tycker ost är äckligt äter du det i dess mest vedervärdiga form: smält! Pizza är såååå disgusting... Angående Guardian kan jag verkligen tänka mig scenariot, Hollywood.. Hollywood... och lite mer Hollywood..

Postat av: Sandra

Ni är smått utveclingstörda båda två. Ost är en helt underbar uppfinnig i alla dess former.

2006-10-14 @ 17:55:45
URL: http://nyhamn.blogg.se
Postat av: Anna

jag håller med Sandra, ost är bra!

2006-10-17 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback